EDUCAÇÃO FÍSICA ESCOLAR E INCLUSÃO: UMA ANÁLISE A PARTIR DO DESENVOLVIMENTO MOTOR E SOCIAL DE ADOLESCENTES COM DEFICIÊNCIA VISUAL E DAS ATITUDES DOS PROFESSORES
DOI:
https://doi.org/10.12820/rbafs.v.11n3p45Abstract
RESUMOSDownloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2012-09-12
How to Cite
1.
Gorgatti MG, Rose Júnior D de. EDUCAÇÃO FÍSICA ESCOLAR E INCLUSÃO: UMA ANÁLISE A PARTIR DO DESENVOLVIMENTO MOTOR E SOCIAL DE ADOLESCENTES COM DEFICIÊNCIA VISUAL E DAS ATITUDES DOS PROFESSORES. Rev. Bras. Ativ. Fís. Saúde [Internet]. 2012 Sep. 12 [cited 2024 Jul. 3];11(3):45. Available from: https://rbafs.org.br/RBAFS/article/view/847
Issue
Section
From Diagnosis to Action. Experiences in the promotion of physical activity and
License
Copyright (c) 2012 Márcia Greguol Gorgatti, Dante de Rose Júnior
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
When submitting a manuscript to the Revista Brasileira de Atividade Física & Saúde, the authors retain the copyright to the article and authorize the Revista Brasileira de Atividade Física & Saúde to publish the manuscript under the Creative Commons Attribution 4.0 License and identify it as the original publication source.